fc2ブログ
blog top Category Archive All title Search RSS Admin
プロフィール

W・S

Author:W・S
神道信者
性別:男
人種:日本人
前世:マハトマ・ガンジー
好きなこと:武勇伝、馬鹿騒ぎ、毒舌、ボケとツッコミ
嫌いなこと:自分の恐れに向き合うこと

FC2チャット
カテゴリー
最近の記事
FC2ブログランキング
ブログ内検索
FC2カウンター
FC2カウンター
現在の閲覧者数:
リンク
全記事表示リンク
アクセスランキング
[ジャンルランキング]
ニュース
1129位
アクセスランキングを見る>>

[サブジャンルランキング]
海外
68位
アクセスランキングを見る>>
ブロとも一覧
月別アーカイブ
メールフォーム

名前:
メール:
件名:
本文:

[20090214]
マリリン・マンソン(Marilyn Manson)のU~Y行までの曲が無料で聴けて、歌詞と邦訳もついているよ

riii.jpg

マリリン・マンソン【(Marilyn Manson)(写真の中央)】とそのバンド仲間達

 この記事には、マリリン・マンソン【(Marilyn Manson)(写真上)】のU~V行までの曲が設置してあり、その曲の、歌詞と邦訳もついています。
 



U行


Unkillable Monster



Untitled



Use Your Fist And Not Your Mouth

歌詞:I am overground and
Out-selling IT.
Since God thinks I don't exist
The Beatings happen Per Minute
This is not
Blue-collar-white-corrective politics
I'm on a HATE AMERICAN STYLE
Kick.
This is the black collar song
Put it in your middle finger and sing along
Use your fist and not your mouth
(come on, come on)
This is the black collar song
Put it in your middle finger and sing along
Use your fist and not your mouth
(come on, come on)
I'm on a campaign for pain
And when I get elected
I'll wipe the white of your house
The smile off your face
This is the black collar song
Put it in your middle finger and sing along
Use your fist and not your mouth
(come on, come on)
This is the black collar song
Put it in your middle finger and sing along
Use your fist and not your mouth
(come on, come on)
I woke up today and wished for tomorrow
I don't want to be like anyone else
I woke up today and wished for tomorrow
I don't want to even be myself
I said, no, this isn't your song
We can't all get along
It's too hard to hold hands when
Your hand's a fist
My hate-pop won't ever stop
I'm fucking glad we're different
This is my HATE AMERICAN STYLE
Hit.
Don't bring, don't sing it
Use your fist and not your mouth.
This is the black collar song
Put it in your middle finger and sing along
Use your fist and not your mouth
(come on, come on)
This is the black collar song
Put it in your middle finger and sing along
Use your fist and not your mouth
(come on, come on)
I woke up today and wished for tomorrow
I don't want to be like anyone else
I woke up today and wished for tomorrow
I don't want to even be myself

邦訳:私は、既成午前
外のIT販売。
以来、私は神が存在しないと考えている
1
分当たりの殴打が起こる
これではない
ブルーカラー白の是正政治
私は嫌いなアメリカンスタイルにしている
キック。
これは、ブラックカラーの歌です
あなたの中に入れなさいと沿って指を歌う
とお口にこぶしを使用する
(上で、来る)来る
これは、ブラックカラーの歌です
あなたの中に入れなさいと沿って指を歌う
とお口にこぶしを使用する
(上で、来る)来る
私の痛みのためのキャンペーンをしている
そしてときに選出される
私はあなたの家の白をふくよ
あなたの顔からは笑顔
これは、ブラックカラーの歌です
あなたの中に入れなさいと沿って指を歌う
とお口にこぶしを使用する
(上で、来る)来る
これは、ブラックカラーの歌です
あなたの中に入れなさいと沿って指を歌う
とお口にこぶしを使用する
(上で、来る)来る
目が覚めた今日と明日の希望
私は他人のようなことはしたくない
目が覚めた今日と明日の希望
私も自分が望んでいない
私は、いや、これはあなたの曲ではない
われはすべてやっていくことができます
あまりにも手を保持するのは難しいのが
あなたの手を打っての
私の嫌い-ポップはこれまで停止されます
私はろくでもないんだとは違うしてよかった
これは私の嫌いなアメリカンスタイルです
打つ。
持ってはいけない、それを歌うはありません
とお口にこぶしを使用する。
これは、ブラックカラーの歌です
あなたの中に入れなさいと沿って指を歌う
とお口にこぶしを使用する
(上で、来る)来る
これは、ブラックカラーの歌です
あなたの中に入れなさいと沿って指を歌う
とお口にこぶしを使用する
(上で、来る)来る
目が覚めた今日と明日の希望
私は他人のようなことはしたくない
目が覚めた今日と明日の希望
私も自分が望んでいない



User Friendly

歌詞:Use me when you want to come
I've bled just to have your touch
When I'm in you I want to die

User friendly fucking dopestar obscene
Will you die when you're high
You'd never die just for me
She says,
"I'm not in love, but I'm gonna fuck you
'til somebody better comes along."

Use me like I was a whore
Relationships are such a bore
Deleted the ones that you've fucked

User friendly fucking dopestar obscene
Will you die when you're high
You'd never die just for me
She says,
"I'm not in love, but I'm gonna fuck you
'til somebody better comes along

邦訳:メインを使用するときに来てほしい
私はあなたの才能があるにしてブレッド
私は死ぬときに私はあなたにしたいんだ

ユーザーフレンドリーなろくでもないdopestarわいせつ
高しているときに死ぬだろう
あなたは私だけのために死ぬことはないよ
彼女は言います
"
私の愛ではないんだけど、セックスするつもりだ
誰か良いフィードバックに沿って'だ。 "

私は娼婦だったように私を使用して
関係をこのような穴が
あなたが犯さしたものを削除

ユーザーフレンドリーなろくでもないdopestarわいせつ
高しているときに死ぬだろう
あなたは私だけのために死ぬことはないよ
彼女は言います
"
私の愛ではないんだけど、セックスするつもりだ
誰か良いフィードバックに沿って'来る





V行

Valentine's Day

歌詞:I'm driving a big lazy car rushin' up the highway in the dark
I got one hand steady on the wheel and one hand's tremblin' over my heart
It's pounding baby like it's gonna bust right on through
And it ain't gonna stop till I'm alone again with you

A friend of mine became a father last night
When we spoke in his voice I could hear the light
Of the skies and the rivers the timberwolf in the pines
And that great jukebox out on Route 39
They say he travels fastest who travels alone
But tonight I miss my girl mister tonight I miss my home

Is it the sound of the leaves
Left blown by the wayside
That's got me out here on this spooky old highway tonight
Is it the cry of the river
With the moonlight shining through
That ain't what scares me baby
What scares me is loosin' you

They say if you die in your dreams you really die in your bed
But honey last night I dreamed my eyes rolled straight back in my head
And God's light came shinin' on through
I woke up in the darkness scared and breathin' and born anew
It wasn't the cold river bottom I felt rushing over me
It wasn't the bitterness of a dream that didn't come true
It wasn't the wind in the grey fields I felt rushing through my arms
No no baby it was you
So hold me close honey say you're forever mine
And tell me you'll be my lonely valentine I'm driving a big lazy car rushin' up the highway in the dark
I got one hand steady on the wheel and one hand's tremblin' over my heart
It's pounding baby like it's gonna bust right on through
And it ain't gonna stop till I'm alone again with you

A friend of mine became a father last night
When we spoke in his voice I could hear the light
Of the skies and the rivers the timberwolf in the pines
And that great jukebox out on Route 39
They say he travels fastest who travels alone
But tonight I miss my girl mister tonight I miss my home

Is it the sound of the leaves
Left blown by the wayside
That's got me out here on this spooky old highway tonight
Is it the cry of the river
With the moonlight shining through
That ain't what scares me baby
What scares me is loosin' you

They say if you die in your dreams you really die in your bed
But honey last night I dreamed my eyes rolled straight back in my head
And God's light came shinin' on through
I woke up in the darkness scared and breathin' and born anew
It wasn't the cold river bottom I felt rushing over me
It wasn't the bitterness of a dream that didn't come true
It wasn't the wind in the grey fields I felt rushing through my arms
No no baby it was you
So hold me close honey say you're forever mine
And tell me you'll be my lonely valentine

 

邦訳:私は暗闇の中で高速道路を車が大きなだらけたrushin '運転している
私は自分の心臓を一手一手のホイールとtremblin 'を着実になった
これまでのように右の赤ちゃんのつもりバストドキドキの
もう一度だけで、それまで私はあなたと停止するつもりはない

私の友人の父親の最後の夜になった
光の声が聞こえてくるとき、私は彼の声で話をした
空と川の松のうちtimberwolf
そして、ルート39には、偉大なジュークボックス
彼らは彼一人旅最速の旅を言う
しかし、今夜は今夜私は家を逃すマイガールミスター逃す

は、葉の音は、 IS
左の路傍に吹き飛ばさ
その方法はここで、この気味の悪い昔の幹線道路で、今夜は私を持って
それは川の叫びです
月明かりの下で輝くで
それは今の私の赤ちゃんに起こる不安だ
loosin 'が恐怖を

あなたの夢の場合は本当にあなたのベッドで死ぬ亡くなるかれらは言う。
しかし、私は自分の目を真っすぐはちみつ昨夜は、私の頭の中で延夢見
そして、神の光だったshinin 'を通じて
私は暗闇の中で怖いとbreathin '目が覚めたと新たに生まれる
私は急いでそれ以上の寒さを感じた川の底ではなかった
これは夢がかなうことはなかったの苦味ではなかった
これは、灰色の欄に私の腕を急いで感じた風ではなかった
ないない赤ちゃんがあなただった
だから私にはちみつを閉じるを行う場合は永遠に鉱山と話している
そして、あなたが私のバレンタイン孤独な私は暗闇の中で高速道路を車が大きなだらけたrushin 'が運転してるされます教えてください
私は自分の心臓を一手一手のホイールとtremblin 'を着実になった
これまでのように右の赤ちゃんのつもりバストドキドキの
もう一度だけで、それまで私はあなたと停止するつもりはない

私の友人の父親の最後の夜になった
光の声が聞こえてくるとき、私は彼の声で話をした
空と川の松のうちtimberwolf
そして、ルート39には、偉大なジュークボックス
彼らは彼一人旅最速の旅を言う
しかし、今夜は今夜私は家を逃すマイガールミスター逃す

は、葉の音は、 IS
左の路傍に吹き飛ばさ
その方法はここで、この気味の悪い昔の幹線道路で、今夜は私を持って
それは川の叫びです
月明かりの下で輝くで
それは今の私の赤ちゃんに起こる不安だ
loosin 'が恐怖を

あなたの夢の場合は本当にあなたのベッドで死ぬ亡くなるかれらは言う。
しかし、私は自分の目を真っすぐはちみつ昨夜は、私の頭の中で延夢見
そして、神の光だったshinin 'を通じて
私は暗闇の中で怖いとbreathin '目が覚めたと新たに生まれる
私は急いでそれ以上の寒さを感じた川の底ではなかった
これは夢がかなうことはなかったの苦味ではなかった
これは、灰色の欄に私の腕を急いで感じた風ではなかった
ないない赤ちゃんがあなただった
だから私にはちみつを閉じるを行う場合は永遠に鉱山と話している
そして、あなたが私の孤独なバレンタインになります教えてください



Vodevil

歌詞:I wake up everyday on
The wrong side of the bed
But I won't lay down on the floor
Like I'm the whore in your head
Call me a failure
Pretender, sex-offender, infector
Say I killed all my friends
And I deserve to be dead.
Kiss baby kiss
Bang baby bang
Suck baby suck
It's Vodevil
Kiss baby kiss
Bang baby bang
Suck baby suck
It's Vodevil
This isn't music and we're not a band
We're 5 middle fingers on a motherfucking hand
This isn't music and we're not a band
We're 5 middle fingers on a motherfucking hand
I won't pull out I just came
I want all of the blame
your love is tin, faith is thin
No concept of pain, right to complain
All you fagazines, senile teens
Jaw me black ball me
Deejay yourself away and turn your back
It will be easier to stab
Kiss baby kiss
Bang baby bang
Suck baby suck
It's Vodevil
Kiss baby kiss
Bang baby bang
Suck baby suck
It's Vodevil
This isn't music and we're not a band
We're 5 middle fingers on a motherfucking hand
This isn't music and we're not a band
We're 5 middle fingers on a motherfucking hand
VIP ADD TRD violent shiny hate crime
"Total Requested Dead" it's
Version point (less) downloadable suicide.
The only ones left standing are the ones not demanding
This isn't a show, this is my fucking life
I'm not ashamed you're entertained
ButI'm not a puppet
I am a grenade
I'm not ashamed you're entertained
ButI'm not a puppet
I am a grenade
Kiss baby kiss
Bang baby bang
Suck baby suck
It's Vodevil
Kiss baby kiss
Bang baby bang
Suck baby suck
It's Vodevil
This isn't music and we're not a band
We're 5 middle fingers on a motherfucking hand
This isn't music and we're not a band
We're 5 middle fingers on a motherfucking hand

邦訳:私は上々の目覚め
ベッドの裏側
しかし、私は床の上に横には
私はあなたの頭の中では、娼婦のようだ
私は失敗請求
詐称、性犯罪者は、感染
私は私の友人を殺したの読み上げ
と私は死んだことに値する。
赤ちゃんにキスキス
赤ちゃんバンバン
赤ちゃん吸う吸う
それVodevil
赤ちゃんにキスキス
赤ちゃんバンバン
赤ちゃん吸う吸う
それVodevil
この音楽ではありませんので、我々はバンドではない
私たちは5月中旬に手むかつく指をしている
この音楽ではありませんので、我々はバンドではない
私たちは5月中旬に手むかつく指をしている
を私は来た私はプルされません
私はすべての責任を
薄いあなたの愛スズは、信仰です
痛みのない概念は、右の文句を
すべての場合、 10代老人fagazines
あごのメイン黒のボールをメイン
ディスクジョッキー自分の距離を元に戻す
それが容易になる刺す
赤ちゃんにキスキス
赤ちゃんバンバン
赤ちゃん吸う吸う
それVodevil
赤ちゃんにキスキス
赤ちゃんバンバン
赤ちゃん吸う吸う
それVodevil
この音楽ではありませんので、我々はバンドではない
私たちは5月中旬に手むかつく指をしている
この音楽ではありませんので、我々はバンドではない
私たちは5月中旬に手むかつく指をしている
ピカピカの嫌いな暴力犯罪のVIPを追加TRD
"
トータル要求デッド"との
バージョンポイント( )をダウンロードして自殺それ以下となります。
だけ左に立っているものを要求されていない
これは表示されない場合は、この私の人生はろくでもない
私はあなたを楽しまして恥ずかしいではない
しかし私は人形ではない
私は手榴弾午前
私はあなたを楽しまして恥ずかしいではない
しかし私は人形ではない
私は手榴弾午前
赤ちゃんにキスキス
赤ちゃんバンバン
赤ちゃん吸う吸う
それVodevil
赤ちゃんにキスキス
赤ちゃんバンバン
赤ちゃん吸う吸う
それVodevil
この音楽ではありませんので、我々はバンドではない
私たちは5月中旬に手むかつく指をしている
この音楽ではありませんので、我々はバンドではない
私たちは5月中旬に手むかつく指をしている



にほんブログ村 ニュースブログ ニュース批評へ
にほんブログ村

にほんブログ村 政治ブログ 事件・犯罪へ
にほんブログ村

にほんブログ村 政治ブログへ
にほんブログ村

ブログランキング・にほんブログ村へ
にほんブログ村

にほんブログ村 ニュースブログ 海外ニュースへ
にほんブログ村

にほんブログ村 ニュースブログへ
にほんブログ村

関連記事
⇒ http://yabaiyiyiyi.blog25.fc2.com/tb.php/85-fdc63217
「英語でサーチ」では、あなたが入力したキーワード「BED」に関する最新情報をインターネットから徹底検索しています。 「BED」:最新情報 「BED」関連商品を探す アマゾン 楽天市場 楽天ダウンロード bidders TSUTAYA ストアミックス ...
2009-02-14(Sat) 14:48 | 英語でサーチ 




copyright © 2005 W・S all rights reserved.

Template By innerlife02

RSS1.0 ,


カレンダー
02 | 2024/03 | 04
- - - - - 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 - - - - - -
天気予報

-天気予報コム- -FC2-
ブロとも申請フォーム
QRコード
RSSフィード
最近のトラックバック