blog top Category Archive All title Search RSS Admin
プロフィール

W・S

Author:W・S
神道信者
性別:男
人種:日本人
前世:マハトマ・ガンジー
好きなこと:武勇伝、馬鹿騒ぎ、毒舌、ボケとツッコミ
嫌いなこと:自分の恐れに向き合うこと

FC2チャット
カテゴリー
最近の記事
FC2ブログランキング
ブログ内検索
FC2カウンター
FC2カウンター
現在の閲覧者数:
リンク
全記事表示リンク
アクセスランキング
[ジャンルランキング]
ニュース
1221位
アクセスランキングを見る>>

[サブジャンルランキング]
海外
71位
アクセスランキングを見る>>
ブロとも一覧
月別アーカイブ
メールフォーム

名前:
メール:
件名:
本文:

[------]
--------(--) --:-- スポンサー広告 | 編集 |
[20090120]
マリリン・マンソン(Marilyn Manson)のT行の曲が無料で聴けて、その曲の歌詞と邦訳も付いるよ

10033004245.jpg

マリリン・マンソン(Marilyn Manson)

 この記事には、マリリン・マンソン【(Marilyn Manson)(写真上)】T行の曲を設置してあり、その曲の歌詞と邦訳もついています。





T行 


Tainted Love



Target Audience (Narcissus Narcosis)

歌詞:Am I'm sorry the sky went black
Put your knives in baby's backs
Am I sorry you killed the Kenneydys
And Huxley too
But I sorry Shakespeare was your scapegoat
And your apple sticking into my throat
Sorry you son just smiles rusty nails
And your cruci-fiction commercials failed
But I'm just a pitiful, anonymous

I see all the young believers
Your target audience
I see all the old deceivers
We all just sing this song

Am I sorry to just be alive
Put my face in the bee hive
Am I sorry for Booth and Oswald
Kings(?) and cocaine too
Sorry I never check the bag in my head for a bomb
And my halo was a needle hole
Sorry I saw a priest being beaten
And I made a wish
But I'm just a pitiful, anonymous

I see all the young believers
Your target audience
I see all the old deceivers
We all just sing this song
I see all the young believers
Your target audience
I see all the old deceivers
We all just sing this song
We all just sing this song
We all just sing this song

Valley of death, we are free
Your fathers your prison(?) you see
Valley of death, we are free
Your fathers your prison(?) you see

I see all the young believers
Your target audience
I see all the old deceivers
We all just sing this song

You're just a copy of an imitation
You're just a copy of an imitation

The president is dead, let us pray

邦訳:ごめん空黒行ったんだアム
赤ちゃんの背中にナイフを入れて
私はあなたのKenneydys死亡申し訳なく思っている
ハクスリーとも
シェイクスピア残念だったけど、あなたの身代わり
リンゴやのどに付着
申し訳ありませんが、息子はさびた釘笑顔
cruci -小説のコマーシャルに失敗しました
しかし、私だけで、匿名の哀れなんだ

私はすべての若い信者を参照してください
は、ターゲットユーザーを
私はすべての古いdeceiversを参照してください
私たちは皆、この歌を歌う

私だけが生きて申し訳なく思っている
ハチの巣に入れて、私の顔
私は申し訳なく思っているため小間とオズワルド
キングス( ? )やコカインも
私の頭の中で爆弾用の袋を調べることがないごめん
針の穴だったと私のハロー
私は申し訳ありません住職を見た負けている
と私は願って
しかし、私だけで、匿名の哀れなんだ

私はすべての若い信者を参照してください
は、ターゲットユーザーを
私はすべての古いdeceiversを参照してください
私たちは皆、この歌を歌う
私はすべての若い信者を参照してください
は、ターゲットユーザーを
私はすべての古いdeceiversを参照してください
私たちは皆、この歌を歌う
私たちは皆、この歌を歌う
私たちは皆、この歌を歌う

死の谷は、無料ですが、
あなたの父親を刑務所( ? )を参照してください
死の谷は、無料ですが、
あなたの父親を刑務所( ? )を参照してください

私はすべての若い信者を参照してください
は、ターゲットユーザーを
私はすべての古いdeceiversを参照してください
私たちは皆、この歌を歌う

あなたがまがいの単なるコピーしている
あなたがまがいの単なるコピーしている

大統領は、祈りをささげよう死んでいる



Thaeter



The Beautiful People



The Beautiful People (space-dog-remix)



The Beautiful People/The Horrible People



The Bright Young Things

歌詞:We'll be the worms in your apple pie
Fake abuse for our bios
Blacken our own eyes
The grass isn't greener on the other side
We set it on fire
And we have no reason why.
Set fashion, not follow
Spit vitriol, not swallow
We set fashion, not follow
Spit vitriol, not swallow
We're
Good for nothing but being
Everything that's bad
Good for nothing but being
Everything that's bad
We know who we are and what we want to say
And we don't care who's listening
We don't rebel to sell
It just suits us well
We're the bright young things
I've got my villain necktie
And a mouth of hi-fi
So sharp, I'm bleeding
from my Judas Hole
I'm the Arch Dandy
No-goodnik and I'm headed
For Crashville.
I'm most monster with my groan box
In the "Meat Show."
We set fashion, not follow
Spit vitriol, not swallow
Good for nothing but being
Everything that's bad
Good for nothing but being
Everything that's bad
We know who we are and what we want to say
And we don't care who's listening
We don't rebel to sell
It just suits us well
We're the bright young things
Crashing the ether
We've got the loudest stereotype
Even neophytes deep 6 your pro-life.
We Don't need to move a single prayer bone
We're so beautiful and damned
Simply as a "still life."
Perpetual rebellion with absolutely no cause
Perpetual rebellion with absolutely no cause
Perpetual rebellion with absolutely no cause
Perpetual rebellion with absolutely no cause
Stop the song and remember what you used to be
Somebody that fucking impressed me
We know who we are and what we want to say
And we don't care who's listening
We don't rebel to sell
It just suits us well
We're the bright young things
We know who we are and what we want to say
And we don't care who's listening
We don't rebel to sell
It just suits us well
We're the bright young things
Good for nothing but being
Everything that's bad
Good for nothing but being
Everything that's bad

邦訳:このワームは、今後もお客様にごアップルパイ
偽の虐待を私たちのBIOS
黒焦げにする私たちの目
緑の芝生の反対側ではない
私たちに火を付けるに設定します。
理由がないと私たちはなぜです。
設定ファッションではなく、以下
唾を吐き辛らつな言葉ではなく、ツバメ
私たちはファッションではなく、以下
唾を吐き辛らつな言葉ではなく、ツバメ
私たちは
何も良いのですが
すべてのことの不良
何も良いのですが
すべてのことの不良
私たち知ってwho我々は、私たちが強調したいのは
と聞くことはありませんのケアwho
反乱軍を販売することはありません
ただスーツ問い合わせよく
私たちは物事の明るい若年
私にも私の悪党ネクタイ
と口の中のHi - Fi
シャープので、私は出血
私ののぞき穴から
私は彼とはアーチダンディ
駄目なやつと私は頭
crashvilleです。
私はほとんどのモンスターボックスをオンにマイミシミシと音を立てる
は、 "肉の詳細です。 "
私たちはファッションではなく、以下
唾を吐き辛らつな言葉ではなく、ツバメ
何も良いのですが
すべてのことの不良
何も良いのですが
すべてのことの不良
私たち知ってwho我々は、私たちが強調したいのは
と聞くことはありませんのケアwho
反乱軍を販売することはありません
ただスーツ問い合わせよく
私たちは物事の明るい若年
クラッシュのエーテル
私たちは非常に声高に固定観念ができた
初心者にも深い6して妊娠中絶反対です。
私たちを移動する必要はありません、 1つの祈りの骨
私たちはとても美しいとのろわれた
単に"静物。 "
永久の反乱が全くない原因
永久の反乱が全くない原因
永久の反乱が全くない原因
永久の反乱が全くない原因
停止して曲を覚えてどのようなときに使用される
誰かが私fucking感銘
私たち知ってwho我々は、私たちが強調したいのは
と聞くことはありませんのケアwho
反乱軍を販売することはありません
ただスーツ問い合わせよく
私たちは物事の明るい若年
私たち知ってwho我々は、私たちが強調したいのは
と聞くことはありませんのケアwho
反乱軍を販売することはありません
ただスーツ問い合わせよく
私たちは物事の明るい若年
何も良いのですが
すべてのことの不良
何も良いのですが
すべてのことの不良



The Death Song



The Dope Show



The Fall Of Adam
 

歌詞:And Abraham Lincoln down cause I'm right to dispose of our king and queen
They all get straited tramatic....for celebrity needs
One one world(?) ends something else begins
Not without a scream
Just a whisper, because we just, started over again

Do you love your guns?
Your god and your government? Let me hear you
Hey
Do you love your guns?
Do you love your god and your government?
Let me hear you goddamn it
Hey
Do you love your guns?
And your god and your government? let me hear you
Hey
Your Mother? And your Father? And your baby?
Goddamn it let me hear you
Hey
Do you love your guns?
I want your mothers and your fathers to hear you say it
Hey
...every single one of you motherfuckers let me hear it from you
Hey
Do you love your guns?
And your god and your government?
Hey
I wanna hear it from everyone
I wanna hear you say you want a gun, let me hear it

邦訳:そして、アブラハムリンカーンを私たちの王と女王を処分する権利が発生している
彼らはすべてのニーズ有名人straited tramatic ....取得
1
1つの世界( ? )何か他の終了を開始
悲鳴がないわけで
ただのささやき。なぜなら、私たちだけで、何度も開始

あなたの銃を愛していますか?
あなたの神、あなたの政府ですか?私に聞いてみましょう
おい
あなたの銃を愛していますか?
あなたの神と政府の愛ですか?
私の場合は田舎者の白人野郎をお聞かせください
おい
あなたの銃を愛していますか?
あなたの神とし、政府のですか?私に聞いてみましょう
おい
あなたのお母さん?そして、あなたの父ですか?と赤ちゃんですか?
田舎者の白人野郎は私に聞いてみましょう
おい
あなたの銃を愛していますか?
私があなたの母親と父親を聞いてほしいと言っ
おい
... ...
私はあなたからそれを聞いてmotherfuckersのすべての単一の一
おい
あなたの銃を愛していますか?
あなたの神とし、政府のですか?
おい
みんなからそれを聞いてほしい
私はあなたが、銃を聞かせてくださいと言って欲しい
おい


にほんブログ村 ニュースブログ ニュース批評へ
にほんブログ村

にほんブログ村 政治ブログ 事件・犯罪へ
にほんブログ村

にほんブログ村 政治ブログへ
にほんブログ村

ブログランキング・にほんブログ村へ
にほんブログ村

にほんブログ村 ニュースブログ 海外ニュースへ
にほんブログ村

にほんブログ村 ニュースブログへ
にほんブログ村
関連記事
⇒ http://yabaiyiyiyi.blog25.fc2.com/tb.php/83-0f493a93




copyright © 2005 W・S all rights reserved.

Template By innerlife02

RSS1.0 ,


カレンダー
09 | 2017/10 | 11
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 - - - -
天気予報

-天気予報コム- -FC2-
ブロとも申請フォーム
QRコード
RSSフィード
最近のトラックバック
