blog top Category Archive All title Search RSS Admin
プロフィール

W・S

Author:W・S
神道信者
性別:男
人種:日本人
前世:マハトマ・ガンジー
好きなこと:武勇伝、馬鹿騒ぎ、毒舌、ボケとツッコミ
嫌いなこと:自分の恐れに向き合うこと

FC2チャット
カテゴリー
最近の記事
FC2ブログランキング
ブログ内検索
FC2カウンター
FC2カウンター
現在の閲覧者数:
リンク
全記事表示リンク
アクセスランキング
[ジャンルランキング]
ニュース
1221位
アクセスランキングを見る>>

[サブジャンルランキング]
海外
71位
アクセスランキングを見る>>
ブロとも一覧
月別アーカイブ
メールフォーム

名前:
メール:
件名:
本文:

[------]
--------(--) --:-- スポンサー広告 | 編集 |
[20120831]
マリリン・マンソン(Marilyn Manson)のT行の曲が無料で聴けて、その曲の歌詞と邦訳も付いるよ


 この記事には、マリリン・マンソン(Marilyn Manson)のT行の曲を設置してあり、その曲の歌詞と邦訳もついています。


T行 


The Love Song



The Minute Of Decay



The Nobodies





The Point



The Red Carpet Grave
 

歌詞:They call her              
bulldozer speech demon
without distractions of hope,
She makes the depression business
Look surprisingly novel

And she's not just royal,
Allegedly loyal
Not unfaithful but she has no faith in me
Inhale the damage smoothly
paradise isn't lost,
It was hiding all along

There's the ones that you love,
The ones that love you,
The ones that make you come
The ones that make you come unglued

I can't turn my back on you
when you are walking away
Bottomless celebrity scar
staged circuses for schoolgirls,
us boys are all dressed up like a
mediocre suicide omen
Here comes the Red Carpet Grave
again and again and again,
Oh Man

There's the ones that you love,
The ones that love you,
The ones that make you come
The ones that make you come unglued

I can't turn my back on you,
when you are walking away
I can't turn my back on you,
when you are walking away
Can't turn my back on you,
when you are walking away,
when you are walking away

There's the ones that you love,
The ones that love you,
The ones that make you come
The ones that make you come unglued
There's the ones that you love,
The ones that love you,
The ones that make you come
The ones that make you come unglued

It's easy to beat the System,
Had a hard time beating the symptoms...
Had a hard time beating the symptoms...

I can't turn my back on you,
can't turn my back on you,
I can't turn my back on you,
when you are walking away

Here comes the Red Carpet Grave
again and again and again
Here comes the Red Carpet Grave
again and again and again,
Oh Man

邦訳:彼らは彼女の呼び出し
ブルドーザー演説悪魔
希望の障害もなく
彼女はうつ病のビジネスを
驚くほど小説を見て

と彼女は王室の、ではない
容疑者は忠実な
浮気をしないが、彼女は私には信じている
吸い込むの被害をスムーズに
楽園は、失われません
それに沿ってすべてを隠していた

あなたは、愛するの
は、あなたを愛しているもの、
は、来るものを作る
気が動転することをするもの

私はあなたに私の元に戻すことはできません
離れて歩いているときに
底なしの有名人の傷跡
女子学生は、サーカス上演
男の子たちはすべてのように服を着ている
平凡な自殺の前兆
ここにはレッドカーペット墓になる
もう一度、もう一度、もう一度、
オーマン

あなたは、愛するの
は、あなたを愛しているもの、
は、来るものを作る
気が動転することをするもの

私は、あなたに私の元に戻すことはできません
離れて歩いているときに
私は、あなたに私の元に戻すことはできません
離れて歩いているときに
は、私の元に戻すことができません
ときには、歩いている
離れて歩いているときに

あなたは、愛するの
は、あなたを愛しているもの、
は、来るものを作る
気が動転することをするもの
あなたは、愛するの
は、あなたを愛しているもの、
は、来るものを作る
気が動転することをするもの

これは、システムのビートに合わせて、簡単だ
ハード時間は、症状を下していた...
ハード時間は、症状を下していた...

私は、あなたに私の元に戻すことはできません
は、私の元に戻すことはできません
私は、あなたに私の元に戻すことはできません
離れて歩いているときに

ここにはレッドカーペット墓になる
もう一度、もう一度、もう一度
ここにはレッドカーペット墓になる
もう一度、もう一度、もう一度、
オーマン



The Reflecting God



The Speed Of Pain
 

歌詞:They slit our throats
Like we were flowers
And our milk has been devoured

When you want it
It goes away too fast
When you hate it
It always seems to last
But just remember when you think you're free
The crack inside you fucking heart is me

(thought, not spoken): I wanna outrace the speed of pain for another day

I wish I could sleep
But I can't lay on my back
Because ther's a knife
For everyday that I've known you

When you want it
it goes away yoo fast
When you hate it
It always seems to last
But just remember when you think you're free
The crack inside your fucking heart is me

(thought, not spoken): I wanna outrace the speed of pain for another day

Lie to me, cry to me, give to me
I would
Lie with me, die with me, give to me
I would
Keep all your secrets wrapped in dead hair
I hope at least we die holding hands for always

邦訳:彼らは我々ののどスリット
我々のような花だった
私たちの牛乳を焼き尽くしたとされています

いつ欲しい
それはあまりにも速くなる
いつ嫌い
それはいつも最後のようだ
しかし、無料だと思うときだけ覚えている
ろくでもない心臓内の亀裂をメインです

(思想、話し言葉ではありません) :私は別の日の痛みの速度勝るしたい

私は睡眠ばよかった
しかし、私は自分の後ろに置くことはできません
ナイフのためther
日常については私はあなたを知っている

いつ欲しい
それは高速ユ行く
いつ嫌い
それはいつも最後のようだ
しかし、無料だと思うときだけ覚えている
ろくでもないあなたの心の中には、亀裂メインです

(思想、話し言葉ではありません) :私は別の日の痛みの速度勝るしたい

私にうそをつくと、私には、私に与える泣く
私なら
私とリーは、私と、私に与える死ぬ
私なら
すべての秘密に包まれたまま死んで髪
少なくとも我々は常に私の手を取り合って死ぬ希望




The Suck For Your Solution



The Telephone



The Wow


 にほんブログ村 ニュースブログ ニュース批評へ
にほんブログ村

にほんブログ村 政治ブログ 事件・犯罪へ
にほんブログ村

にほんブログ村 政治ブログへ
にほんブログ村

ブログランキング・にほんブログ村へ
にほんブログ村

にほんブログ村 ニュースブログ 海外ニュースへ
にほんブログ村

にほんブログ村 ニュースブログへ
にほんブログ村
関連記事
⇒ http://yabaiyiyiyi.blog25.fc2.com/tb.php/470-65588c39




copyright © 2005 W・S all rights reserved.

Template By innerlife02

RSS1.0 ,


カレンダー
09 | 2017/10 | 11
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 - - - -
天気予報

-天気予報コム- -FC2-
ブロとも申請フォーム
QRコード
RSSフィード
最近のトラックバック
