blog top Category Archive All title Search RSS Admin
プロフィール

W・S

Author:W・S
神道信者
性別:男
人種:日本人
前世:マハトマ・ガンジー
好きなこと:武勇伝、馬鹿騒ぎ、毒舌、ボケとツッコミ
嫌いなこと:自分の恐れに向き合うこと

FC2チャット
カテゴリー
最近の記事
FC2ブログランキング
ブログ内検索
FC2カウンター
FC2カウンター
現在の閲覧者数:
リンク
全記事表示リンク
アクセスランキング
[ジャンルランキング]
ニュース
1221位
アクセスランキングを見る>>

[サブジャンルランキング]
海外
71位
アクセスランキングを見る>>
ブロとも一覧
月別アーカイブ
メールフォーム

名前:
メール:
件名:
本文:

[------]
--------(--) --:-- スポンサー広告 | 編集 |
[20120523]
マリリン・マンソン(Marilyn Manson)のG行~H行の曲が無料で聴けて、歌詞と邦訳も付いるよ

 この記事には、マリリン・マンソンのG行~H行の曲が設置してあります。


G行


Get My Rocks Off



Get Your Gunn
 

歌詞:Goddamn your righteous hand
I eat innocent meat
The housewife I will beat
The prolife I will kill
What you don't do I will
I bash myself to sleep
What you sow I will reap
I scar myself you see
I wish I wasn't me
I am the little stick
You stir me into shit
I hate therefore I am
Goddamn your rightous hand
Goddamn, goddamn Goddamn, goddamn
Pseudo-morals work real well
On the talk shows for the weak
But your selective judgements
And goodguy badges
Don't mean a fuck to me
I throw a little fit I slit my teenage wrist
The most that I can learn
Is in records that you burn
Get your gunn, get your gunn get your gunn, get your gunn
Pseudo-morals work real well
On the talk shows for the weak
But your selective judgements
And goodguy badges
Don't mean a fuck to me
I am the VHS
Record me with your fist
You want me to save the world I'm just a little girl
Pseudo-morals work real well
On the talk shows for the weak
But your selective judgements
And goodguy badges
Don't mean a fuck to me
Get your gunn, get your gunn Get your gunn, get your gunn...
Get!

 

邦訳:田舎者の白人野郎を正義の手
私は罪のない肉を食べる
私は主婦を負かす事になります
私を殺すのだがprolife
私がどのようなことはしないのだが
私は眠りに自分のbash
私は何を得るの種をまく
私は自分の傷跡を参照してください
私は私ではなかった希望
私は小さなスティック午前
あなたが気にメインかき混ぜる
私は私が嫌い
田舎者の白人野郎をrightous
田舎者の白人野郎、田舎者の白人野郎田舎者の白人野郎、田舎者の白人野郎
疑似的な道徳も、実際の作業
話には弱いのが表示されます
しかし、あなたの選択判断
goodguyバッジ
私にはセックスを意味しないでください
ちょっと私は10代の手首のスリットに適合させる
もっとも、私は学ぶことができます
あなたは、やけどの記録には
、あなたのガンガンになるお客様を手に入れ、ガンになるあなたのガンを取得
疑似的な道徳も、実際の作業
話には弱いのが表示されます
しかし、あなたの選択判断
goodguyバッジ
私にはセックスを意味しないでください
私は、 VHSの午前
あなたのこぶしで私の記録
あなたは私私はほんの少しの少女していますが、世界を保存する
疑似的な道徳も、実際の作業
話には弱いのが表示されます
しかし、あなたの選択判断
goodguyバッジ
私にはセックスを意味しないでください
は、あなたのガンガンを手に入れ、ガンになるあなたのガンを取得...
手に入れる!



Godeatgod
 

歌詞:Dear God do ya wanna tear knuckles down and hold yourself
Dear God can you climb off that tree you made into the shape of a T
Dear God the paper says you were the king in the black limousine
Dear John and all the King's men can put your head together again

Before the bullets
Before the flies
Before authorities take out my eyes
The only smiling are you dolls that I made
But you are plastic, so are your brains

Dear God the sky is as blue, as a gunshot wound
Dear God if you were alive, you know we'd kill you

Before the bullets
Before the flies
Before authorities take out my eyes
The only smiling are you dolls that I made
But you are plastic, so are your brains

邦訳:親愛なる神屋指の関節を破壊することは、自分を保持しますか
神を愛するあなたのTの形に作られたツリーを登ることができます
親愛なる神は、紙の場合は、黒のリムジンでの王している
親愛なるジョンとオールザキングスメン一緒に再び頭を使うことができます

の弾丸を前に
は、ハエの前に
私の目の前に当局を取り出す
唯一笑っている私が作った人形
でも、あなたがあなたの脳は、プラスチックな

親愛なる神は、空の青されると、銃創として
親愛なる神は生きていた場合、あなたはあなたを殺して知っている

の弾丸を前に
は、ハエの前に
私の目の前に当局を取り出す
唯一笑っている私が作った人形
でも、あなたがあなたの脳は、プラスチックな




Golden Years



Great Big White World





H行


Heart-Shaped Glasses



Heart-Shaped Glasses (When The Heart Guides The Hand)
 

歌詞:She re

minds me of
the one in school
when I was cutting
she was dressed in white
and I couldn't take my eyes off her
but that's not what I took off that night
And she'll never cover up
what we did
with a dress
no
she said
"kiss me, it will heal
but it won't forget.
kiss me, it will heal
but it won't forget."
And I don't mind you
keeping me
on pins and needles.
If I could stick to you
and you could
stick me too.
Don't break, don't break
my heart
and I won't break your
heart-shaped glasses
Little girl, little girl
you should close your eyes
That blue is getting me high
making me low
That blue is getting me high
making me low
That blue is getting me high
making me low
She reminds of
the one I knew
that cut up the negatives
of my life
I couldn't take my hands off her
she wouldn't let me be
anywhere but inside
And I don't mind you
keeping me
on pins and needles.
If I could stick to you
and you could
stick me too.
Just
don't break, don't break
my heart
and I won't break your
heart-shapedglasse

 

邦訳:彼女は私を連想させる
学校での1
私が切断
彼女は白の服を着た
と私私の目をそらす彼女のことができませんでした。
しかし、それは私がその夜離陸
と彼女は二度とない事実をもみ消す
私たちは
のドレス
いいえ
彼女によると
"
キスミー、それは自然治癒
しかし、忘れることはありません。
キスをして、それは自然治癒
しかし、忘れることはありません。 "
と私は心を
メイン維持
ピンと針をします。
もし私があなたに固執する
とあなたが
スティック私もです。
休憩はありません、休憩はありません
マイハート
と私は休憩していない
ハート形の眼鏡
小さな女の子は、小さな女の子
目を閉じてする必要が
そのブルーは、就学許可証のメイン高
メーカー私低
そのブルーは、就学許可証のメイン高
メーカー私低
そのブルーは、就学許可証のメイン高
メーカー私低
彼女を連想させる
私を知っていたの1
ネガをカットする
オブマイライフ
私の手を出さない私彼女のことができませんでした。
彼女はさせても
しかし、どこの内側
と私は心を
メイン維持
ピンと針をします。
もし私があなたに固執する
とあなたが
スティック私もです。
ちょうど
休憩はありません、休憩はありません
マイハート
と私は休憩していない



Heart-Shaped Glasses (When The Heart Guides The Hand)-PENETRATE THE CANVAS Remix
 



Hidden Track


Highway to Hell

 にほんブログ村 ニュースブログ ニュース批評へ
にほんブログ村

にほんブログ村 政治ブログ 事件・犯罪へ
にほんブログ村

にほんブログ村 政治ブログへ
にほんブログ村

ブログランキング・にほんブログ村へ
にほんブログ村

にほんブログ村 ニュースブログ 海外ニュースへ
にほんブログ村

にほんブログ村 ニュースブログへ
にほんブログ村
関連記事
⇒ http://yabaiyiyiyi.blog25.fc2.com/tb.php/450-c049ce9a
マリリン・マンソン(Marilyn Manson)のG行~H行の曲が無料で聴けて、歌詞と邦訳も付いるよ  この記事には、マリリン・マンソンのG行~H行の曲が設置してあります。G
2012-05-24(Thu) 02:38 | まとめwoネタ速neo 




copyright © 2005 W・S all rights reserved.

Template By innerlife02

RSS1.0 ,


カレンダー
09 | 2017/10 | 11
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 - - - -
天気予報

-天気予報コム- -FC2-
ブロとも申請フォーム
QRコード
RSSフィード
最近のトラックバック
