blog top Category Archive All title Search RSS Admin
プロフィール

W・S

Author:W・S
神道信者
性別:男
人種:日本人
前世:マハトマ・ガンジー
好きなこと:武勇伝、馬鹿騒ぎ、毒舌、ボケとツッコミ
嫌いなこと:自分の恐れに向き合うこと

FC2チャット
カテゴリー
最近の記事
FC2ブログランキング
ブログ内検索
FC2カウンター
FC2カウンター
現在の閲覧者数:
リンク
全記事表示リンク
アクセスランキング
[ジャンルランキング]
ニュース
1221位
アクセスランキングを見る>>

[サブジャンルランキング]
海外
71位
アクセスランキングを見る>>
ブロとも一覧
月別アーカイブ
メールフォーム

名前:
メール:
件名:
本文:

[------]
--------(--) --:-- スポンサー広告 | 編集 |
[20081230]
マリリン・マンソン(Marilyn Manson)のI行の曲が無料で聴けて、歌詞と邦訳も付いるよ

mm.jpg

マリリン・マンソン(Marilyn Manson) 

この記事には、マリリン・マンソン【(Marilyn Manson)(写真上)】のI行の曲が設置してあり、その曲の歌詞と邦訳もついています。




I行

I Don't Like The Drugs
 

歌詞:Norm life baby "we're white and oh so hetero and our sex is missionary.
Norm life baby "we're quitters and we're sober our confessions will be televised."

You and I are underdosed and we're ready to fall
Raised to be stupid, taught to be nothing at all

I don't like the drugs but the drugs like me
I don't like the drugs, the drugs, the drugs

Norm life baby "our god is white and unforgiving we're piss tested and we're praying."
Norm life baby "I'm just a sample of a soul made to look just like a human being."

Norm life baby "we're rehabbed and we're ready dor our 15 minutes of shame."
Norm life baby "we're talkshown and we're poiting just like christians at a suicide."

You and I are underdosed and we're ready to fall
Raised to be stupid, taught to be nothing at all
I don't like the drugs but the drugs like me
I don't like the drugs, the drugs, the drugs

邦訳:我々と我々のセックスオハイオのでヘテロと白の宣教師が生活しているノームの赤ちゃん"
赤ちゃんの生活規範"私たちquittersしており、我々の自白をテレビ放映される地味なんです"

あなたと私underdosedされ、我々減少する準備が整いました
愚かなことに、発生するうんともすんとも教え

私は薬がメインのような薬が好きではない
私は麻薬のようにしないと、薬、薬

我々の神白くしてテストしている小便容赦のない生活をして祈っているノームの赤ちゃん" "
赤ちゃんの生活規範"私は魂だけのサンプルのようにしているだけで作ら人間。 "

私たちが今rehabbedとドル慚愧の準備をしている我々の15分ノームの生活の赤ちゃん" "
私たちの生活talkshownしているノームの赤ちゃん"と我々は自殺でキリスト教徒と同じようにpoitingしている。 "

あなたと私underdosedされ、我々減少する準備が整いました
愚かなことに、発生するうんともすんとも教え
私は薬がメインのような薬が好きではない
私は麻薬のようにしないと、薬、薬




I Hate



I Have To Look Up Just To See Hell



I Only Want To Be With You



I Put A Spell On You
 

歌詞:I put a spell on you, because you're mine
You'd better stop the things that you do
I ain't lyin', no I ain't lyin', yeah!
I just can't stand it, baby, for you're always runnin' around
I can't stand it the way you're always puttin' me down
I put a spell on you, because you're mine

I put a spell on you, because you're mine
You'd better stop the things that you do
Lord knows I ain't lyin', said I ain't lyin'
I just can't stand it, baby, the way you're always tryin' to put me down
I just can't stand it the way you're always runnin' 'round
I put a spell on you, because you're mine
Because you're mine

I said I love you, I love you, I love you, oh baby how
I don't care if you don't want me
I said I'm yours, I'm yours right now
I put a spell on you, because you're mine
I put a spell on you
I just can't stand the way you're always tryin' to put me down
I put a spell on you, oh yeah
I put a spell on you, I put a spell on you

邦訳:鉱山しているので、私はあなたには、魔法をかける
その方がいいの行うことを停止します
私は、私lyin ' 、そうではないlyinされていません!
私は、赤ちゃんに立つことはできませんが、あなたは常に'の周りrunninしている
私はいつでもputtin 'メインダウンしている方法は、それを我慢できない
鉱山しているので、私はあなたには、魔法をかける

鉱山しているので、私はあなたには、魔法をかける
その方がいいの行うことを停止します
主は私lyin ' ' lyinされていないとされていません知っている
私は、ベビー、いつでもtryin 'をメインにしている方法は、それを我慢できない
私はいつでもrunnin ' 'ラウンドしている方法は、それを我慢できない
鉱山しているので、私はあなたには、魔法をかける
これは私のしている

私は、私はあなたを愛し、私はあなたを愛しあなたを愛している赤ん坊オハイオ方法
私の場合は望んでいない私は気にしない
私は君のものだよと、今すぐあなたのものよ
鉱山しているので、私はあなたには、魔法をかける
私はあなたに魔法をかける
私はいつでもtryin 'をメインにしている方法を我慢できない
私はあなたには、そりゃあもうに魔法をかける
私はあなたに魔法をかけると、私はあなたに魔法をかける




I Want To Disappear
 

歌詞:Look at me now I've got no religion
Look at me now I'm so vacant
Look at me now I was a virgin
Look at me now grew up to be a whore
And I want it
I believe it
I'm a million different things
And not one you know

Hey and our mommies are lost now
Hey, daddy's someone else
Hey, we love the abuse
Because it makes us feel like we are needed now
But I know
I wanna disappear

I wanna die young and sell my soul
Use up all your drugs and make me come
Yesterday man, I was a nihilist and now today
I'm too fucking bored by the time I'm old enough
I won't know anything at all

Hay, and our mommies are lost now
 

邦訳:私を見て、現在私は宗教があるんだ
私を見て、現在私は空いている
私を見て、現在私は処女だった
私を見て今では娼婦されるまでに成長した
そして私は思うの
信じらん
私は100万違うことだ
じゃなくて、どちらかを知っている

ねえ、私たちのmommies今は失われます
ねえ、パパの他の誰か
ねえ、私たちは虐待の愛
今必要とされるので、我々のような気がする
しかし、私を知っている
私は消滅する

私は若くして死ぬし、私の魂を販売します
をすべての薬物を使用して、わたしに帰ってくるの
男は昨日、私はニヒリストと今日だった
私も時間が退屈している私は古いろくでもないんだな
私は何も分かっていないだろう

干し草、そして今は失われますmommies
(コーラスを繰り返す)




I Want To Kill You Like They Do In The Movies



If I Was Your Vampire
 

歌詞:6 AM, Christmas morning
No shadows
No reflections here
Lie cheek to cheek in your cold embrace.

It started so tragic as a slaughterhouse
She pressed the knife against your heart
And say that 'I love you' so much you must kill me now.
I love you so much you must kill me now...

If I was your vampire
Slim as the moon
Instead of killing time
We'll have each other till the sun.

If I was your vampire
Death waits for no one.
Put my hands across your face
Because I think our time has come.

Digging your smile apart with my spade tongue
And the hole is where the heart is
We built this tomb together
I will fill it alone.

Beyond the pale
Everything's black no turning back

If I was your vampire
Slim as the moon
Instead of killing time
We'll have each other till the sun.

If I was your vampire
Death waits for no one.
Put my hands across your face
Because I think our time has come.

Blood stained sheets in the shape of your heart
This is where it starts
This is where it will end
Here comes the moon again.

Six nineteen and I know I'm ready.
Drive me off the mountain
You'll Burn and I'll eat your ashes.
Impossible we're seducing our corpse.

If I was your vampire
Slim as the moon
Instead of killing time
We'll have each other till the sun.

If I was your vampire
Death waits for no one.
Put my hands across your face
Because I think our time has come.

This is where it starts
This is where it will end
Here comes the moon again.

邦訳:午前6時、クリスマスの朝
いいえ影
ここにない反射
あなたの寒さの中にあるほおおこがましくを受け入れる。

それは悲劇的なの食肉処理場としてスタート
彼女はあなたの心とのナイフを押す
とは、 '私はあなたの今、私を殺す必要がありますので、多くの愛と述べている。
私はそんなに今は私を殺す必要があることを愛...

もし私があなたの吸血鬼だった
スリム月として
暇つぶしの代わりに
私たちはそれぞれの太陽までの他の必要があるでしょう。

もし私があなたの吸血鬼だった
死は誰を待ちます。
顔全体に渡って自分の手を入れ
私たちの時代が来ると思うしている。

私のスペード舌離れてあなたの笑顔掘り
また、穴が中心です
私たちは一緒にこの墓を建て
私だけではそれを記入する。

境界を越えて
すべてのない黒バック転換

もし私があなたの吸血鬼だった
スリム月として
暇つぶしの代わりに
私たちはそれぞれの太陽までの他の必要があるでしょう。

もし私があなたの吸血鬼だった
死は誰を待ちます。
顔全体に渡って自分の手を入れ
私たちの時代が来ると思うしている。

血液を心臓の形をしたシート染色
この場所に開始さ
この場所に終了する予定です
ここで再び月面だ。

6 19
準備はできていると私は知っている。
ドライブメインの山を
あなたよCDに焼いて、私はあなたの灰を食べるよ。
我々の死体を誘惑しているインポッシブル。

もし私があなたの吸血鬼だった
スリム月として
暇つぶしの代わりに
私たちはそれぞれの太陽までの他の必要があるでしょう。

もし私があなたの吸血鬼だった
死は誰を待ちます。
顔全体に渡って自分の手を入れ
私たちの時代が来ると思うしている。

この場所に開始さ
この場所に終了する予定です
ここで再び月面だ。




にほんブログ村 ニュースブログ ニュース批評へ
にほんブログ村

にほんブログ村 政治ブログ 事件・犯罪へ
にほんブログ村

にほんブログ村 政治ブログへ
にほんブログ村

ブログランキング・にほんブログ村へ
にほんブログ村

にほんブログ村 ニュースブログ 海外ニュースへ
にほんブログ村

にほんブログ村 ニュースブログへ
にほんブログ村
関連記事
⇒ http://yabaiyiyiyi.blog25.fc2.com/tb.php/107-5cc51156




copyright © 2005 W・S all rights reserved.

Template By innerlife02

RSS1.0 ,


カレンダー
09 | 2017/10 | 11
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 - - - -
天気予報

-天気予報コム- -FC2-
ブロとも申請フォーム
QRコード
RSSフィード
最近のトラックバック
